HEjoo!! Dziś trwały pierwsze nagrywki do mojego Vloga. Nagrywałam początek ale go bezumyślnie usunęłam. Muszę go jutro powtórzyć. Ale mam już coś tam nagrane. Jutro wam tez ponagrywam. I okazalo sie że do babci jade z wtorku na środę...
Po przyjeździe od babci nadrobię nieobecność filmikami i różnymi postami.
A żeb post nie byl az taki nudny macie moje dzisiejsze "samojebki" x)
piątek, 19 grudnia 2014
Hejaaa znowu!! :D
Heja! Dzisiaj z Olą trwały nagrywki. Ola kręciła do swojego VLOGMAS a ja do lookbooka. Postanowiłam że zrobię lookbook z paru dni. Vlogi też planuję nagrywać. Pewnie będzie tyyci problem z operatorem telefonu. Prawdopodobnie zrobię DIY. A może nawet dzisiaj? Zobaczymy... Jeszcze w domu zacznę nagrywać VLOGA , w aucie itp. Dziś pokażę Wam co dostałam na Wigilię klasową. Paacie!
czwartek, 18 grudnia 2014
Przepraszam + co jutro ? jakie plany ? co z blogiem gdy wyjadę?
Przepraszam ze zaniedbalam bloga. Jutro nagrywam OOTD dla Was. Pomoże mi Ola z bloga To i owo by Ola/Aleksandra.
Pobrałam apke do edytowania filmików wiec będą się one pojawiały co jakieś 1-2 tygodni. Jeszcze Wam o tym nie pisałam bo mnie nie było na blogu ale wyjeżdżam do babci na święta na nie wiem ile... prawdopodobnie jedziemy w tą niedzielę ale to nie jest potwierdzone.
U babci na świętach byłam kilka lat temu. Oczywiście jeździłam na wakacje z rodzinką ale tu chodzi o święta. W końcu usiądę do stołu z rodziną ktorą tak rzadko widuję. Nie będzie całej rodziny, ale zawsze to coś a raczej ktoś ;) U babci będę nagrywać Wam materiały, coś typu VLOGI. Przechodząc do jutrzejszego dnia to mam wigilię klasową i jasełka szkolne. Właśnie po wigilii klasowej i jasełkach będę nagrywać dla Was OOTD. Planuję już kolejne filmiki. Ahh...rozpisałam się trochę ale ostatnio lubię popisać, wylać swoje myśli... A tak swoją drogą to jest u mnie ciocia która mieszka w Manchesterze. To dlatego nie było postów. Ale że jest już wieczór, nic specjalnego nie robię więc postanowiłam że napiszę taką jakby "pogaduchę". Chcę jeszcze jechać do Tigera po prezenty i na łyżwy <3
*Eeej... serio się mega rozpisałam*
Jejku.. jestem taka happy *.*
+ Hejtyy! Dostałam pierwszego hejta. Łał.
Na blogu Oli jakiś anonimek zarzucił mi że zgapiłam posta od Oli a mianowicie Ulubieńcy listopada.
PS. Nie chcę nikogo obrazić!
Przecież każdy ma prawo zrobić posta tym bardziej że to są ulubieńcy miesiąca. Każdy ma ulubioną piosenkę, film czy cokolwiek. Więc nie rozumiem... Przecież ten post nie był zarezerwowany tylko dla Oli. WSZYSCY TAK SAMO JA, WY I INNI LUDZIE NA ŚWIECIE MOGĄ ZROBIĆ ULUBIEŃCÓW. I jeszcze uważa że mamy te same rzeczy w ulubieńcach. No błagam..czy jest tam cokolwiek zgapione??? Ola ma swoich ulubieńców tak samo i ja.. WTF?!
Jeśli chcesz hejtować to najpierw pomyśl czy warto.. i tak nic ci to nie da! Możesz wyrazić swoją opinię w komentarzu że coś ci się nie podoba np. Złe tło, nieładny nagłówek. Cokolwiek! Ale hejtem nic nie zdziałasz! Chcesz wyrazić swoją opinię to prosze bardzo! I pamiętajmy że hejtami nic nie osiągniemy.
Ejj. Dobra, koniec tematu, chyba się już "wylałam"z myśli. Jeśli wszystko pójdzie po moich myślach to OOTD pojawi się jeszcze jutro ;) Dobranocki ;-*
Pobrałam apke do edytowania filmików wiec będą się one pojawiały co jakieś 1-2 tygodni. Jeszcze Wam o tym nie pisałam bo mnie nie było na blogu ale wyjeżdżam do babci na święta na nie wiem ile... prawdopodobnie jedziemy w tą niedzielę ale to nie jest potwierdzone.
U babci na świętach byłam kilka lat temu. Oczywiście jeździłam na wakacje z rodzinką ale tu chodzi o święta. W końcu usiądę do stołu z rodziną ktorą tak rzadko widuję. Nie będzie całej rodziny, ale zawsze to coś a raczej ktoś ;) U babci będę nagrywać Wam materiały, coś typu VLOGI. Przechodząc do jutrzejszego dnia to mam wigilię klasową i jasełka szkolne. Właśnie po wigilii klasowej i jasełkach będę nagrywać dla Was OOTD. Planuję już kolejne filmiki. Ahh...rozpisałam się trochę ale ostatnio lubię popisać, wylać swoje myśli... A tak swoją drogą to jest u mnie ciocia która mieszka w Manchesterze. To dlatego nie było postów. Ale że jest już wieczór, nic specjalnego nie robię więc postanowiłam że napiszę taką jakby "pogaduchę". Chcę jeszcze jechać do Tigera po prezenty i na łyżwy <3
*Eeej... serio się mega rozpisałam*
Jejku.. jestem taka happy *.*
+ Hejtyy! Dostałam pierwszego hejta. Łał.
Na blogu Oli jakiś anonimek zarzucił mi że zgapiłam posta od Oli a mianowicie Ulubieńcy listopada.
PS. Nie chcę nikogo obrazić!
Przecież każdy ma prawo zrobić posta tym bardziej że to są ulubieńcy miesiąca. Każdy ma ulubioną piosenkę, film czy cokolwiek. Więc nie rozumiem... Przecież ten post nie był zarezerwowany tylko dla Oli. WSZYSCY TAK SAMO JA, WY I INNI LUDZIE NA ŚWIECIE MOGĄ ZROBIĆ ULUBIEŃCÓW. I jeszcze uważa że mamy te same rzeczy w ulubieńcach. No błagam..czy jest tam cokolwiek zgapione??? Ola ma swoich ulubieńców tak samo i ja.. WTF?!
Jeśli chcesz hejtować to najpierw pomyśl czy warto.. i tak nic ci to nie da! Możesz wyrazić swoją opinię w komentarzu że coś ci się nie podoba np. Złe tło, nieładny nagłówek. Cokolwiek! Ale hejtem nic nie zdziałasz! Chcesz wyrazić swoją opinię to prosze bardzo! I pamiętajmy że hejtami nic nie osiągniemy.
Ejj. Dobra, koniec tematu, chyba się już "wylałam"z myśli. Jeśli wszystko pójdzie po moich myślach to OOTD pojawi się jeszcze jutro ;) Dobranocki ;-*
sobota, 13 grudnia 2014
Jakie plany?
Hejcioo. Chcę Wam powiedzieć że zaraz będę robiła zdjęcia świąteczne, potem je wstawię na bloga. Paa <3
sobota, 29 listopada 2014
♥Ulubieńcy listopada♥
Dzisiaj przychodzę z ulubieńcami listopada!
Postanowiłam że każdy post typu Ulubieńcy ....... będzie podzielony na kategorie, będzie mi wygodniej.
Zaczynamy!
Filmem miesiąca jest Poszukiwany poszukiwana.
Kocham ten film, jest mega <3
Nie każdemu się on spodoba ale dla mnie jest super!
Jedzeniem miesiąca jest jedzenie z Mc'Donald'a!
Tak, tak wiem te jedzenie jest ,,śmieciowe" ale i tak jest dobre.
MNIAAAAAAAM!
Muzyka miesiąca:
Ariana Grande- Santa tell me
Skylar Grey ft. Nicki Minaj- Bed of lies
Wydarzenie miesiąca- moje urodzinki ♥ + wyjście do kina na Igrzyska Śmierci: Kosogłos cz.1
♥ ♥ ♥
Opcjonalna kategoria.
Ale w tym msc'u moim totalnym ulub. jeśli chodzi o sklepy jest TIGER
NIE MAM SŁÓW ABY WYRAŹIĆ JAK TEN SKLEP JEST SUUUPER ♥
Link do sklepu: TIGER
To tyle!
Dzięki za czyatnie :)
Papatkii <3
piątek, 28 listopada 2014
Andrzejki- informacje
Ponieważ mamy jutro andrzejki, postanowiłam że napiszę posta o andrzejkach.
Ja dzisiaj miałam w szkole andrzejki, było fajnie ^^
Przechodząc do rzeczy: napiszę wam trochę o andrzejkach.
Dzień ten przypada na końcu lub na początku roku liturgicznego. Andrzejki są specjalną okazją do zorganizowania ostatnich hucznych zabaw przed rozpoczynającym się adwentem.
W Szkocji, jako święto bankowe, hucznie obchodzony jest dzień świętego Andrzeja, tj. 30 listopada, tam czci się go hucznie jedząc i pijąc.
Historia
Niegdyś wróżby andrzejkowe miały charakter wyłącznie matrymonialny i przeznaczone były dla niezamężnych dziewcząt (męskim odpowiednikiem andrzejek były katarzynki). Początkowo andrzejki traktowano bardzo poważnie, a wróżby odprawiano tylko indywidualnie, w odosobnieniu; w czasach późniejszych przybrały formę zbiorową, organizowaną w grupach rówieśniczych panien na wydaniu, zaś współcześnie przekształciły się w niezobowiązującą zabawę gromadzącą młodzież obojga płci.Pochodzenie andrzejkowych wróżb matrymonialnych nie jest do końca znane – niektórzy autorzy wskazują na starożytną Grecję, podkreślając podobieństwo źródłosłowu imienia Andrzej (Andress) i greckich słów aner, andros oznaczających męża, mężczyznę; inni odwołują się do kultu starogermańskiego boga Frejra, dawcy bogactw, bóstwa miłości i płodności.
Źródło:Wikipedia
Na Wikipedii nic więcej ciekawego nei znalazłam, ale jeśli chcecie się więcej o tym dowiedzieć poszukajcie sb w internecie.
PS. Szykują się ulubieńcy listopada ^^
Pa :-*
poniedziałek, 24 listopada 2014
Nowy TAG
Chcę Was tylko poinformować że w zakładce Tagi ♥ dodałam nowy post!
Wejdźcie i zobaczcie!!!
piątek, 21 listopada 2014
Sałatka grecka- przepis #1
Dziś pokażę Wam pierwszy przepis na tym blogu.
Jest to sałatka grecka.
Co będziemy potrzebować?:
- Rucola
- Ser grecki/sałatkowy
- Pomidory
- ogórek zielony
- Sos grecki ( ja mam go z Lidl'a, kosztował ok. 50 gr. Tak, mam włoski bo nie miałam greckiego).
Oczywiście można samemu zrobić sos
- *do sosu* olej i woda
-szklanka
-miska
-nóż
- łyżeczka
- łyżka stołowa

1. Myjemy rucolę i wsypujemy ją do miski
2. Przygotowujemy sos wg. instrukcji
3. Kroimy ser, pomidory i ogórek, wrzucamy do rucoli
4. Wlewamy gotowy sos i mieszamy
I oto mamy gotową sałatkę !!
Jest naprawdę pyszna!
Można wkroić co tylko się chce!
Ja właśnie się nią zajadam :P
PYYCHOTA <3
Papatki :)
środa, 19 listopada 2014
Nowe zakładki i posty
Wiem że mega nieregularnie piszę posty.
Dlatego sobie postanowiłam że co 3 dni będę dodawała posty.
Jak pewnie zauważyliście, są dwie nowe zakładki: o grafice i tagi <3
Tam napisałam już posty.
W zakładce Tagi <3 jest nowy tag.
Zaraz wkleję go na stronę główną.
To takie szybkie info.
YASS <3
JUTRO JEST SUUUUPER DZIEŃ <3
CHCESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ CO TO ZA DZIEŃ?
CZYTAJ DALEJ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
YESZCZE TROOOCHĘ <3
♥
K
O
C
H
A
M
M
O
I
C
H
I
D
O
L
I
♥
N
I
C
K
I
♥
R
I
H
A
N
N
A
♥
#
R
8
♥
T
H
E
P
I
N
K
P
R
I
N
T
♥
15
D
E
C
E
M
B
E
R
♥
K
O
C
H
A
M
M
O
J
Ą
R
O
D
Z
I
N
K
Ę
♥
DOCZEKALIŚCIE SIE <3
MOJE URODZINYY JUTRO <3
środa, 12 listopada 2014
Wiedza to podstawa- czyli ciekawostki z bezużyteczna.pl
Na wstępie przepraszam że nic długo nie pisałam.
Dziś będzie myślę że fajny post.
Pokażę wam fajne ciekawostki z bezużyteczna.pl
1.
3
4
5
6
7
89
10
11
11
12
13
14
15
ZDJĘCIA POCHODZĄ ZE STRONY bezuzyteczna.pl
Lecę, papatki <3
niedziela, 2 listopada 2014
Nowy wygląd + dodatki do grafiki :3
Przed chwilą zmieniłam tło i nagłówek bloga.
Mam nadzieję że wam się podoba.
Mi się całkiem podoba.
Ale tworzę tego posta z myślą o grafice.
Dodam wam parę dodatków do grafiki <3
Może zaczniemy od sesji:
Sesji chyba wam starczy ;)
Teraz dam wam parę stocków ;3
Tekstury :3
To na tyle.
Papatki <3
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)





















































































































