Common white girl TAG <3
Kolejny Tag na blogu :3
Mam nadzieję że się podoba ;)
1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
Hmm... nigdy nie byłam w Starbucks'ie, ale bym chciała
:)
2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Od 5 do 40 minut
3. Ile "samojebek" robisz sobie dziennie?
Zależy. Jak mam więcej czasu do od 5-10, ale większość potem usuwam
4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
No baa xD
5. Instagram, tweeter czy tumblr?
INSTA <3
(Tumblr'a nie mam, twittera mam ale insta 4ever)
6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Dużo ich jest :-*
Bzdurny Karton, Banshee, Szusz, Stylizacje(2), nicoleheartsmakeup21, NIKOLETTA P, ssarusska, lucyandlucy1, littlemooonster96, zmianoholiczka, Olciiak, boogiesilver, McAndy, Alex Mandostyle, TheOleskaaa, RedLipstickMonster.
(linki na dole)
7. Czy jesteś shopoholiczką?
No nwm :/ Trochę tak, trochę nie :)
8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
Tak
9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Baardzo rzadko, chyba że są mega urocze, słodkie, pyszne i pięknie wyglądające
xD
10. Czy nosisz makijaż codziennie?
Nie
11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
Całkiem dobre, nie najgorsze
12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Niee x)
W weekendy najczęściej siedzę w piżamie Xd Hehe
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Konieec Taguu <3
Jutro postaram się napisać posta <3
Bye Bye <3
LINKI DO KANAŁÓW NA YOUTUBE:Bzdurny Karton
Banshee
StylizacjeTV
NIKOLETTA P
nicoleheartsmakeup21
ssarusska
boogiesilver
lucyandlucy1
szusz
TheOleskaaa
Olciiak
Alex Mandostyle
Red Lipstick Monster
zmianoholiczka
McAndy
littlemooonster96
LINKI DO KANAŁÓW NA YOUTUBE:Bzdurny Karton
Banshee
StylizacjeTV
NIKOLETTA P
nicoleheartsmakeup21
ssarusska
boogiesilver
lucyandlucy1
szusz
TheOleskaaa
Olciiak
Alex Mandostyle
Red Lipstick Monster
zmianoholiczka
McAndy
littlemooonster96
_________________________________________________________________________________
[TAG] Gotowa na święta
1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Szczerze??... nie wiem :/
2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?*
zielooony <3
3.Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?*
No raczej że się stroję XD
4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?*
Wieeeeeeelka ramka ze zdjęciem całej rodzinki <33
5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?*
Wieczór :)
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników
NIEE!
7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?*
Wszystko i nic
9. Ulubiony świąteczny zapach?*
Pomarańcza z goździkami ♥♥♥
To na tyle ♥
Jeszcze trochę do świąt, ale stwierdziłam że w sumie czemu tego tagu nie zrobić ;)
Papatkiiii <3

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz