piątek, 19 grudnia 2014

Pierwsze nagrywki!

HEjoo!! Dziś trwały pierwsze nagrywki do mojego Vloga.  Nagrywałam początek ale go bezumyślnie usunęłam. Muszę go jutro powtórzyć. Ale mam już coś tam nagrane. Jutro wam tez ponagrywam. I okazalo sie że do babci jade z wtorku na środę...
Po przyjeździe od babci nadrobię nieobecność filmikami i różnymi postami.
A żeb post nie byl az taki nudny macie moje dzisiejsze "samojebki" x)






Hejaaa znowu!! :D

Heja! Dzisiaj z Olą trwały nagrywki. Ola kręciła do swojego VLOGMAS a ja do lookbooka. Postanowiłam że zrobię lookbook z paru dni. Vlogi też planuję nagrywać. Pewnie będzie tyyci problem z operatorem telefonu. Prawdopodobnie zrobię DIY. A może nawet dzisiaj? Zobaczymy... Jeszcze w domu zacznę nagrywać VLOGA , w aucie itp. Dziś pokażę Wam co dostałam na Wigilię klasową. Paacie!

czwartek, 18 grudnia 2014

Przepraszam + co jutro ? jakie plany ? co z blogiem gdy wyjadę?

Przepraszam ze zaniedbalam bloga. Jutro nagrywam OOTD dla Was. Pomoże mi Ola z bloga To i owo by Ola/Aleksandra.
Pobrałam apke do edytowania filmików wiec będą się one pojawiały co jakieś 1-2 tygodni. Jeszcze Wam o tym nie pisałam bo mnie nie było na blogu ale wyjeżdżam do babci na święta na nie wiem ile... prawdopodobnie jedziemy w tą niedzielę ale to nie jest potwierdzone.
U babci na świętach byłam kilka lat temu. Oczywiście jeździłam na wakacje z rodzinką ale tu chodzi o święta. W końcu usiądę do stołu z rodziną ktorą tak rzadko widuję. Nie będzie całej rodziny, ale zawsze to coś a raczej ktoś ;) U babci będę nagrywać Wam materiały, coś typu VLOGI. Przechodząc do jutrzejszego dnia to mam wigilię klasową i jasełka szkolne. Właśnie po wigilii klasowej i jasełkach będę nagrywać dla Was OOTD. Planuję już kolejne filmiki. Ahh...rozpisałam się trochę ale ostatnio lubię popisać, wylać swoje myśli... A tak swoją drogą to jest u mnie ciocia która mieszka w Manchesterze. To dlatego nie było postów. Ale że jest już wieczór, nic specjalnego nie robię więc postanowiłam że napiszę taką jakby "pogaduchę". Chcę jeszcze jechać do Tigera po prezenty i na łyżwy <3
*Eeej... serio się mega rozpisałam*
Jejku.. jestem taka happy *.*
+ Hejtyy! Dostałam pierwszego hejta. Łał.
Na blogu Oli jakiś anonimek zarzucił mi że zgapiłam posta od Oli a mianowicie Ulubieńcy listopada.
PS. Nie chcę nikogo obrazić!
Przecież każdy ma prawo zrobić posta tym bardziej że to są ulubieńcy miesiąca. Każdy ma ulubioną piosenkę, film czy cokolwiek. Więc nie rozumiem... Przecież ten post nie był zarezerwowany tylko dla Oli. WSZYSCY TAK SAMO JA, WY I INNI LUDZIE NA ŚWIECIE MOGĄ ZROBIĆ ULUBIEŃCÓW. I jeszcze uważa że mamy te same rzeczy w ulubieńcach. No błagam..czy jest tam cokolwiek zgapione??? Ola ma swoich ulubieńców tak samo i ja.. WTF?!
Jeśli chcesz hejtować to najpierw pomyśl czy warto.. i tak nic ci to nie da! Możesz wyrazić swoją opinię w komentarzu że coś ci się nie podoba np. Złe tło, nieładny nagłówek. Cokolwiek! Ale hejtem nic nie zdziałasz! Chcesz wyrazić swoją opinię to prosze bardzo! I pamiętajmy że hejtami nic nie osiągniemy.
Ejj. Dobra, koniec tematu, chyba się już "wylałam"z myśli. Jeśli wszystko pójdzie po moich myślach to OOTD pojawi się jeszcze jutro ;) Dobranocki ;-*

sobota, 13 grudnia 2014

Jakie plany?

Hejcioo. Chcę Wam powiedzieć że zaraz będę robiła zdjęcia świąteczne, potem je wstawię na bloga. Paa <3