Jest sobie 1.05 a ja nnadal nie śpię...
W sumie to czekam na galę GRAMMY która jest o 2,00. Jeszcze 45 min. :c
Nie wiem czy wytrzymam... siedzę na laptopie który trooochę się zacina i nie mam szans na zobaczenie gali normalnie ( przynajmniej na laptopie ). Zostaje mi telefon, ale wątpię że wytrzyma mi 3 godziny :/
Hmm... w sumie to chcę zobaczyć tylko Nicki i Riri, czy w ogóle dostaną statuetki...
Chyba
Wiem tylko że Nicki jest nominowana do best rap coś tam xd za anaconde :D *Przypomniała mi się dyskoteka w szkole.. Wszyscy zaczęli tańczyć do anacondy, a najlepsze że pan od angola był obok*
W sumie ten post jest o niczym, tak jak ostatni :p
Idę spać, pa :-*

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz